niedziela, 27 lipca 2014

Wilds Monsters


Od kilku dni możemy się cieszyć na Wartune nową funkcją/rozgrywką czyli zabijaniem potworów w Wilds. Oczywiście wcześniej też było to możliwe jednak teraz stało się to o wiele ciekawsze i opłacalne. Po pierwsze teren Wilds zaciemniono tak aby nie było nic widać poza obszarem gdzie przebywa nasz bohater i małym promieniu wokół niego. Wszystko po to aby potworów szukało się trudniej. Monstery podzielono na trzy rodzaje - zwykły Monster, Elite Monster oraz Boss. Jak nietrudno się domyślić Monstery są najsłabsze a Bossy najsilniejsze co też przekłada się na nagrody. Potwory są ponadto podzielone na levele - od 20 do 80. Płatne mamy tylko za monstery które są nie więcej niż 15 leveli niższe od naszego herosa.


Dziennie możemy walczyć przeciwko pięciu Monsterom, trzem Elite Monsterom i jednemu Bossowi. Po odnalezieniu któregoś z nich i najechaniu na niego kursorem pokazuje się nam jego Battle Rating. Niektórym Bossom współczynnik ten przekracza nawet 1,5 miliona ale spokojnie - duża część tego BR to HP a poza tym możemy się łączyć w grupy czteroosobowe (party) aby stanąć naprzeciw monstrum. Nie oznacza to jednak wcale że walka przeciwko bossom to bułka z masłem - wręcz przeciwnie, walki są dosyć trudne. Opłaca się jednak brać w nich udział - nagrody nie są wcale małe a w porównaniu do wcześniejszych (5 x Daru Pearl) są ogromne.

Przede wszystkim dostajemy kilkanaście - kilkadziesiąt tysięcy Złota i Daru, czasami kilka tysięcy Kyanitu. Możemy też otrzymać Mystery Stone (2 szt. za Monstera, 4 za Elite i 8 za Bossa), które służą do zsyntetyzowania całkiem nowego Mounta - Majestic Stingray dającego +30 do wszystkich statystyk oraz aż 500 Mount Strength. Aby otrzymać tę bestię potrzebujemy 1200 Stone'ów. Oprócz tego przy Elite Monsterach i Bossach mamy losowe dropy Fate Stonów, Soul Crystali, Shadow Crystali, Mount Whipów i Runestonów a przy Bossach wypadają nawet Legendary Stony (2 szt.). Mamy też możliwość dostania dwóch całkiem nowych przedmiotów (oprócz Mystery Stone) - czyli Blessing Light - służy do przegonienia czarnej mgły z terenów Wilds na 20 sekund aby łatwiej móc znaleźć Monstery, oraz Energy Core - daje 100 jednostek energii do teleportacji a jak można się domyślić zapotrzebowanie na teleportacje wzrosło z wprowadzeniem tej rozgrywki. Niestety poszukiwania potworów zajmują dosyć dużo czasu, czasami nawet godzinę dziennie. Należy szukać ich najlepiej bezpośrednio po resecie - potwory pojawiają się na nowo co dwie godziny. Reset prób następuje o 5:00 czasu serwerowego czyli w czasie restartu serwera.

JAK ODRÓŻNIĆ?

Monster: brak aury, niski BR

Elite Monster: aura z charakterystycznymi znakami, wysoki BR (nawet kilkaset tysięcy)

Boss: wielka kilkuwarstwowa aura z "zębatkami", bardzo wysoki BR (nawet 1,7 miliona)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz