środa, 18 czerwca 2014

Astro


Astro odblokowuje się na 25 levelu. Mamy do dyspozycji 5 poziomów zbierania gwiazd. Za każdą próbę płacimy określoną ilość złota. Na pierwszym poziomie jest to 4000 złota, po kliknięciu możemy wylosować szarą lub zieloną gwiazdę, istnieje także szansa odblokowania drugiego poziomu. Na drugim poziomie możemy złapać lepszą, niebieską gwiazdę i odblokować 3. poziom itd. Po wylosowaniu gwiazdy można ją sprzedać, zebrać lub zespolić z inną gwiazdą. Na początku mamy do dyspozycji 2 sloty, w które możemy włożyć 2 gwiazdy. Na poziomie 30. odblokowuje się trzeci slot, na poziomie 40. czwarty itd. Każda gwiazda daje nam dodatek do statystyk, bądź umiejętność, nie można jednak umieścić w slotach dwóch gwiazd dających to samo, np. 2 gwiazd dających obronę magiczną. Każdą gwiazdę można levelować do max. 10 poziomu, na każdym poziomie gwiazda daje lepsze statystyki.
Za każde wylosowanie gwiazdy dostaje się też punkty. Na pierwszym poziomie 1 punkt, na drugim 2 itd.

SZCZEGÓŁY:


- 1 poziom - koszt 4.000 złota - dostajemy 1 pkt - szansa wylosowania szarej lub zielonej gwiazdy,
- 2 poziom - koszt 5.000 złota - dostajemy 2 pkt - szansa wylosowania szarej, zielonej lub niebieskiej gwiazdy,
- 3 poziom - koszt 6.000 złota - dostajemy 3 pkt - szansa wylosowania szarej, zielonej, niebieskiej lub fioletowej,
- 4 poziom - koszt 8.000 złota - dostajemy 4 pkt - szansa wylosowania zielonej, niebieskiej, fioletowej lub pomarańczowej gwiazdy,
- 5 poziom - koszt 10.000 złota - dostajemy 5 pkt - szansa wylosowania szarej, zielonej, niebieskiej, fioletowej, pomarańczowej lub czerwonej gwiazdy.

Szara gwiazda (Missfortune) nie daje żadnych statystyk, nadaje się tylko do sprzedania, koszt sprzedaży - 1200 złota. Gwiazdy zielone są słabe i powinny być używane tylko do levelowania innych gwiazd (Synthesis), niebieskie podobnie. Na wyższych levelach najlepiej posiadać jedynie pomarańczowe i czerwone gwiazdy. Czerwona gwiazda Energine służy tylko i wyłącznie do levelowania innych gwiazd i daje 500 pkt doświadczenia. Levelować gwiazdy można każdą gwiazdą - wsadzając zieloną gwiazdę w inną otrzymuje ona 10 pkt exp, niebieska daje 30 pkt exp, fioletowa 50 pkt, pomarańczowa 70 pkt a czerwona 90 pkt.




RODZAJE GWIAZD:


ZIELONE:

Brutality - PATK +72/poziom
Mysticality - MATK +72/poziom
Fortitude - PDEF +72/poziom
Willpower - MDEF +72/poziom
Snipers Edge - Crit +72/poziom
Enshieldment - Block +72/poziom
Brilliance - HP +200/poziom

NIEBIESKIE:

Enhanced Force - PATK +108/poziom
Enhanced Mysticality - MATK +108/poziom
Enhanced Fortitude - PDEF +108/poziom
Enhanced Willpower - MDEF +108/poziom
Enhanced Snipers Edge - Crit +108/poziom
Enhanced Enshieldment - Block +108/poziom
Enhanced Brilliance - HP +300/poziom
Charm - Charyzma - +18/poziom
Pristine Godess Blessing - Redukcja wszystkich otrzymanych obrażeń o 10/level
Blessed Health - 10% szans na otrzymanie 100 HP/level podczas ataku

FIOLETOWE:

Refined Force - PATK +144/poziom
Refined Mysticality - MATK +144/poziom
Refined Fortitude - PDEF +144/poziom
Refined Willpower - MDEF +144/poziom
Refined Snipers Edge - Crit +144/poziom
Refined Enshieldment - Block +144/poziom
Refined Brilliance - HP +400/poziom
Refined Charm - Charyzma - +24/poziom
Aegis - Redukcja wszystkich otrzymanych obrażeń o 20/level
Enhanced Blessed Health - 10% szans na otrzymanie 200 HP/level podczas ataku
Will Destroyer - Wyłacza Crit, ale podstawowy dmg jest podniesiony o 2%/poziom
Ruthlessness - Zakres obrażeń powiększony o 3%/poziom
Determination - Crit powiększony o 3%/poziom
Deflection - 10% szans na odbicie 5%/poziom otrzymanych obrażeń
Godess Blessing - Redukcja otrzymywanych obrażeń o 2%/poziom
Illusion - Szansa na uniknięcie obrażeń 1%/poziom
Guardian Angel - Szansa otrzymania Crita zmniejszona o 3%/poziom
Regeneration - 10% szans na otrzymanie spowrotem 5%/poziom zadanych obrażeń w postaci HP

POMARAŃCZOWE:

Pristine Force - PATK +216/poziom
Pristine Mysticality - MATK +216/poziom
Pristine Fortitude - PDEF +216/poziom
Pristine Willpower - MDEF +216/poziom
Pristine Snipers Edge - Crit +216/poziom
Pristine Enshieldment - Block +216/poziom
Pristine Brilliance - HP +500/poziom
Pristine Charm - Charyzma - +36/poziom
Aegis Major - Redukcja wszystkich otrzymanych obrażeń o 40/level
Refined Blessed Health - 10% szans na otrzymanie 400 HP/level podczas ataku
Enhanced Will Destroyer - Wyłacza Crit, ale podstawowy dmg jest podniesiony o 5%/poziom
Enhanced Ruthlessness - Zakres obrażeń powiększony o 7%/poziom
Enhanced Determination - Crit powiększony o 5%/poziom
Enhanced Deflection - 10% szans na odbicie 10%/poziom otrzymanych obrażeń
Refined Godess Blessing - Redukcja otrzymywanych obrażeń o 3%/poziom
Enhanced Illusion - Szansa na uniknięcie obrażeń 2%/poziom
Enhanced Guardian Angel - Szansa otrzymania Crita zmniejszona o 5%/poziom
Enhanced Regeneration - 10% szans na otrzymanie spowrotem 10%/poziom zadanych obrażeń w postaci HP

CZERWONE:

Energine - daje 500 EXP dowolnej gwieździe
Holy Force - PATK +288/poziom
Holy Mysticality - MATK +288/poziom
Holy Fortitude - PDEF +288/poziom
Holy Willpower - MDEF +288/poziom
Holy Snipers Edge - Crit +288/poziom
Holy Enshieldment - Block +288/poziom
Holy Brilliance - HP +750/poziom
Holy Charm - Charyzma - +48/poziom

3 komentarze:

  1. Fajnie by było gdybys wyjasnil znaczenie oznaczen PATK MATK itp itd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PATK atak fiz MATK atak mag PDEF obrona fiz MDEF obrona mag ;)

      Usuń
  2. Są nowe nie opisane tutaj astrale :)

    OdpowiedzUsuń