- Bloodfang (rano)
- Redoga Drake (wieczorem)
Bloodfang zadaje obrażenia fizyczne (PATK), nastomiast Redoga ma atak magiczny (MATK),
warto o tym pamiętać dobierając gwiazdy i klejnoty do walki. Wysokość
hp Bossów jest zależna od poziomu rozwinięcia graczy na serwerze, jeśli
podczas eventu gracze szybko zabiją Bossa to jego hp zostanie zwiększone
a jeśli zbyt wolno - zmniejszone. Każdy gracz otrzymuje za zadane
ciosy równowartość 1/5 obrażeń w postaci Złota i Daru, np.
zadając 100.000 obrażeń otrzymasz 20.000 Złota i 20.000 Daru.
Boss posiada dwa rodzaje ataku - pojedynczy oraz potężny obszarowy.
Jeśli gracz i/lub jego jednostki przetrwają 5 pojedynczych ataków
Bossa, zadaje on potężny obszarowy atak niszcząc wszystkie jednostki
oraz postać gracza. Ataku tego nie da się uniknąć, ale jest możliwe by
go przeżyć. Po zabiciu przez Bossa gracz musi odczekać 30 sekund zanim stanie do kolejnego pojedynku lub przyśpieszyć ten czas Balensami. Istnieją ponadto 2 rodzaje buffów -
podniesienie wszystkich statystyk za Balensy lub Bound Balensy, oraz buff ataku
polegający na tym, że osoba która zadała jako pierwsza 100.000 obrażeń
podnosi atak wszystkich graczy o 1.000, ten buff ma aż 20 poziomów więc
przy obrażeniach 2.000.000 atak wszystkich rośnie o 20.000! Buffy te nie
działają na innych rozgrywkach niż Boss Świata.
Gracz, który zada Bossowi ostatni strzał otrzymuje
dodatkowo nagrodę w postaci złota zależną od wysokości hp Bossa (około
1.700.000 złota). Oprócz tego możemy otrzymać dodatkowy bonus za ranking - 60.000 Złota i Daru, 180.000 Złota i Daru, lub 360.000 Złota i Daru. Poza tym gracze, którzy znajdują się w top 10 każdej klasy również
zostają nagrodzeni dodatkowym Złotem i Daru.
Dla
wysokolevelowych graczy event Boss Świata jest głównym źródłem
pozyskania dużych ilości złota i ducha walki i jest niezbędnym
czynnikiem dalszego rozwoju postaci.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz