piątek, 18 lipca 2014

Synteza Setów Lv.80

Do syntezy setów levelu 80 potrzebujemy przede wszystkim komplet ekwipunku legendarnego 70 lv. Setów levelu 80 nie tworzymy więc tak jak pozostałych setów. Tworzenie zaczynamy od Broni - w dalszej części artykułu dowiecie się dlaczego.

SYNTEZA:



Na jedną część ekwipunku 80 lv potrzeba 1 część ekwipunku lv 70 + 200 kamieni legendarnych lv 80 + 10 shardów. Kamienie Legendarne zdobywamy z kampani multi Nirvana lub Nirvana Nightmare. Ta pierwsza daje 2 kamienie a tryb Nightmare dostarcza dziennie 6 kamieni. Shardy kupujemy za Crypt Tokeny. Jeden shard to koszt 200 Crypt Tokenów. Na jedną część ekwipunku wydamy więc 2.000 a na cały set 16.000 Crypt Tokenów. Do kosztów syntezy należy też doliczyć 3.000.000 Złota od sztuki. Insygnie nie są potrzebne.



STATYSTYKI:

Broń:

+772 PATK u Archera i Knighta
+772 MATK u Maga

Zbroja:

+798 PDEF i +335 MDEF u Knighta
+562 PDEF i +562 MDEF u Archera
+335 PDEF i +798 MDEF u Maga

Hełm:

+ 452 PDEF i +492 MDEF u Knighta, Archera i Maga

Brosza:

+1783 HP u Knighta, Archera i Maga

DODATKOWE STATYSTYKI:

Ekwipunek Legendarny na 80 level jest unikatowy nie tylko ze względu na syntezę. Daje tez on dodatkowe statystyki, które nie wymagają posiadania kilku części setu naraz. Wystarczy jedna część ekwipunku i bonusowa statystyka jest aktywna. Oznacza to, że możemy płynnie "ubierać" kazdą zsyntetyzowaną część ekwipunku od razu po jej otrzymaniu. Najlepiej zacząć od broni (a właściwie obowiązkowo) daje ona +10 rage'u za każdą akcję. Potem możemy syntetyzować resztę seta w dowolnej kolejności - każda pozostała część ekwipunku (zbroja, brosza i hełm) daje +500 obrażeń. Mając więc całego seta nasz bonus wynosi +1500 obrażeń.


PIERŚCIENIE I BIŻUTERIA:

Syntetyzujemy je tak samo jak lewą część seta. Różnice zaczynają się w bonusach - tutaj należy mieć komplet (czyli 2 piescienie lub 2 części biżuterii) aby zadziałał bonus. Bonus do każdego kompletu to zignorowanie +1000 pkt obrony przeciwnika. Mając więc całego seta ignorujemy dodatkowo 2000 pkt obrony przeciwnika.

Statystyki pierścieni:

1031 HP u Archera, Knighta i maga

Statystyki biżuterii:

460 PATK u Archera i Knighta
460 MATK u Maga

WYGLĄD:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz