piątek, 20 czerwca 2014

Archer - Talenty


ZOBACZ TEŻ: KNIGHT TALENTY | MAG TALENTY

Podstawowym aktywnym talentem każdej klasy jest Holy Seal. Oprócz niej każda klasa ma jeszcze 8 pasywnych talentów, które podobnie do HS można levelować. Dla każdej klasy jest to 8 zupełnie innych talentów i natychmiast po ich uruchomieniu (wkładając określoną ilość złota i doświadczenia) wchodzą one w skład naszych statystyk/skilli (oznacza to, że nie trzeba uruchamiać podczas walki Holy Seala aby pasywne talenty się uruchomiły). Talenty pasywne maja ponadto granice levelowania zależne od poziomu wylewelowania HS. Przedstawia się to następująco:

W dzisiejszym artykule zajmiemy się talentem Łucznika. Najbardziej przydatne talenty, które powinny być aktywowane i rozwinięte jako pierwsze to: Fury, Stealth, Instinct i Scrutiny. Są to talenty pasywne które mają największą efektywność podczas walki. A oto opis wszystkich talentów pasywnych Łucznika:


Fury

Opis: skraca czas oczekiwania na Lunatic Fire i zwiększa szanse na atak krytyczny przez dwie rundy.


Stealth
Opis: zmniejsza otrzymywane obrażenia



Instinct

Opis: skraca oczekiwanie na Bloodthirsty Strike i podnosi jego obrażenia.


Retribution

Opis: Podnosi szanse na atak krytyczny Delphic Death Star i skraca jej czas oczekiwania.


Scrutiny
Opis: Arrow Strike ma szansę na podniesienie siły ataku krytycznego przez 2 rundy.


Enrage
Opis: Armor Piercer zwiększa szanse na to, że następny atak będzie krytyczny.


Potency
Opis: Multi Shot powoduje zmiejszenie szans Armor Piercera na zużycie szału bitewnego o 50% przez 2 rundy.


Perception
Opis: Zmniejsza czas oczekiwania na Incendiary Shot.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz