wtorek, 17 czerwca 2014

Battle Rating


Battle Rating jest sumą naszych statystyk, czyli ataku fiz./mag, obrony fiz./mag., ataku krytycznego, bloku, żywotności i charyzmy, z tym, że każda statystyka składa się na waleczność w trochę innym stopniu.

Kalkulacja:

- 1 pkt Ataku Fiz. to 1,15 pkt Waleczności,
- 1 pkt Ataku Mag. to 1,05 pkt Waleczności u Rycerza i Łucznika, 1,50 pkt u Maga,
- 1 pkt Obrony Fiz. to 1 pkt Waleczności,
- 1 pkt Obrona Mag. to 1 pkt Waleczności,
- 1 pkt Żywotności to 0,204 pkt Waleczności,
- 1 pkt Ataku Kryt. to 1,2 pkt Waleczności,
- 1 pkt Bloku to 1 pkt Waleczności,
- 1 pkt Charyzmy to 1 pkt Waleczności.

w

Jak podnieść swój BR?

ekwipunkiem - możemy go znaleźć w Kampaniach Pojedynczych, Multi, kupić w Sklepie Areny lub zespolić w Kuźnii,
- enchantingiem - każdą część ekwipunku możemy wzmocnić określoną ilość razy w Kuźnii,
- refinementem - jeśli nasza część ekwipunku posiada dodatkowe statystyki (wypisane kolorem zielonym) możemy je zamienić na inne w Kuźnii, potrzebne do tego są refinement crystale. Nie zawsze święcenie daje pożądany efekt, gdyż zamienione statystyki są losowe i mogą okazać się gorsze od poprzednich.
- socketingiem - w każdą część ekwipunku możemy wrzucić klejnoty podnoszące nasze statystyki,
- syntezą do legendy - niektóre części ekwipunku możemy zsyntetyzować na legendarne za pomocą kamieni legendarnych.
gwiazdami - większośc gwiazd dodaje punkty do naszych statystyk,
trenowanie mounta - za pomocą mount training whipów możemy podnosić atrybuty mounta, które wchodzą również w skład naszych statystyk,
- skille gildyjne - można je uzyskać dzięki Guild Skills w gildii wymieniając kontrybucje na określony bonus do statystyk,
akademia - tu podnosimy prawie wszystkie nasze statystyki za pomocą kyanitu.
- blessing wheel - pozwala na podniesienie bonusu technologicznego o 200%, efekt trwa do restartu serwera.
- sylphy - każdy sylph ma statystyki które są dodawane do naszej postaci po jego przywołaniu.

Warto pamiętać,  że niektóre gwiazdy nie podnoszą BR ale mimo to stajemy sie przez nie silniejsi w walce, np. Illusion, która pozwala na uniknięcie obrażeń nawet w co dziesiątym ataku na nas, a mimo to nie jest liczona do statystyk.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz